پذیرایی بایرن با خوراک فرانسوی


بایرن مونیخ 6-1 لیل؛ جشنواره گل در آلیانس آره نا

این یک پیروزی به یاد ماندنی بود. آنقدر قاطع که هوادرارن بایرن را به درخشش مجدد در این جام امیدوار کرد.
به گزارش کهکشانیها
باواریایی ها که در دور برگشت لیگ قهرمانان میزبان لیل فرانسه بودند، حریف را بی رحمی سلاخی کردند. دیدار رفت دو تیم در فرانسه با برتری 1 بر 0 بایرن به اتمام رسیده بود و

با توجه به دیگر دیدار این گروه بایرن به شدت بدنبال کسب سه امتیاز این بازی بود.

بایرنی ها با ترکیبی متفاوت در خط هافبک و حمله وارد زمین شدند حضور خاوی مارتینس به جای گوستاوو و بازگشت آرین روبن به ترکیب اولیه مونیخی ها از نکات قابل توجه در ترکیب هاینکس بود.

 بایرنی ها در این دیدار بسیار تهاجمی ظاهر شدند و در همان دقایق ابتدایی بازی موقعیت های خوبی برای گلزنی بدست آوردند توماس مولر در یک شانس تک به تک توپ را به پای دروازه بان لیل کوبید و در برگشت خطایی که روی شواین اشتایگر ایجاد شد با ضربه ی زیبای شواینی به گل اول بایرن در دقیقه  5 انجامید.

گل زودهنگام بایرن تا حدودی جریان بازی را به سود مونیخی ها عوض کرد لیل برای جبران گل خورده به جلوتر می آمد و این فضا را در اختیار بایرن قرار می داد تا در ضد حملات و سرعت ریبری و روبن شانس های گل بیشتری ایجاد کنند.

نیمه نخست این دیدار با گلباران بایرن همراه بود هتریک کلودیو پیزارو در این  نیمه و گلزنی روبن از نکات جالب توجه بود البته نباید از بازی ضعیف مولر در نیمه نخست عبور کرد توماس مولر در این نیمه شانس های خوبی را از دست داد.

نیمه دوم تیم فرانسوی با احتیاط بیشتری وارد زمین شد تا از خوردن گل های بیبشتر جلوگیری کند. بازی تقریبا بسته در خط دفاع اجازه نفوذ را به بایرن نمی داد. گل زیبای کالو از پشت محوطه جریمه بایرن و گلزنی کروس از حوادث مهم نیمه دوم بود تا بایرن یک پیروزی قاطعانه مقابل حریف فراسوی کسب کند و برای اروپا خط و نشان بکشد.

ليگ قهرمانان اروپا گروه F  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 والنسيا 4 3 0 1 10 4 6 9
2 بايرن مونيخ 4 3 0 1 10 5 5 9
3 باته بوريسوف 4 2 0 2 8 9 1- 6
4 ليل 4 0 0 4 2 12 10-  




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391 ا 18:21 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.